Glancos- Jardin Naturel Żel ślimaczy pielęgnująco- regenerujący

Dzisiaj o kosmetyku mało znanym, może przez swoje pochodzenie. Na początku mojej walki o idealną cerę dużo czytałam o właściwościach śluzu ślimaka. Dzięki firmie Glancos miałam okazję osobiście się przekonać o efektach. A jak oceniam ten kosmetyk? Zapraszam 


Glancos- Jardin Naturel Żel ślimaczy pielęgnująco- regenerujący

Zawiera wyciąg ze śluzu ślimaka Helix Aspersa, wzbogacony o allantoinę, kolagen i witaminę B6. Nadaje się do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Redukuje zmarszczki, rozstępy, wyrównuje koloryt skóry, ujędrnia ją i oczyszcza. Może być także stosowany przez osoby z problemami trądzikowymi. 

Skład: Aqua, Isoprophyl Alcohol, Snail Seretion Filtrate (Helix Aspersa Muller), Propylene Glycol, Dimethicone, Glycerine, Glycosaminoglycans, Allatonin, Hydrolyzed Collagen, Pyridoxine HCl, Carbomer, Sodium Hydroxide, Phenylpropanol, Mathylisothiazolinone, Parfum.

Cena: ok 20 zł / 125ml
Dostępność: Apteki








Plastikowy, mały słoiczek z zabezpieczeniem folią- duży plus za to. Odkręcane wieczko, łatwo nabrać odpowiednią ilość kosmetyku i zdenkować. Konsystencja, tak jak sugeruje nam nazwa, jest żelowa. Ławo rozprowadza się na twarzy i wchłania całkowicie po ok 10 minutach. Zapach- dość intensywny, nie umiem porównać go z niczym, mi osobiście nie przeszkadza. Żel ten ma dużo zastosowań, od rozstępów, po blizny aż do leczenia oparzeń słonecznych. Ja używałam go tylko i wyłącznie na twarz, w celu polepszenia jej stanu borykam się z trądzikiem i bliznami potrądzikowymi. Żel jest bardzo wydajny, używałam go regularnie ponad 4 miesiące i mam jeszcze prawie pół opakowania. Używam go tylko na noc. Jakie efekty? Skóra staje się napięta i matowa. Okazał się pomocny przy gojeniu ran i zmian, nie zapobiegał jednak ich powstawaniu. Nie prawda, że sprawdzi się dla każdej cery- polecam głównie do mieszanej lub tłustej. Suchą cerę może wysuszać. Ogólnie jestem zadowolona z efektów, z powodzeniem zdenkuję żel i rozejrzę się jeszcze za czymś innym o podobnych właściwościach :) 

Macie jakieś doświadczenia z kosmetykami zawierającymi śluz ślimaka? :) 

30 komentarzy:

  1. O ciekawy produkt :) z chęcią go przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przebarwienia polecam krem ze sluzu ślimaka firmy Sanbios - ok.35zl - rewelacyjnie rozjasnia cere i redukuje przebarwienia (u mnie po trądzikowe i sloneczne) !!!! Niestety zapycha pory i ja stosuje go co kilka dni na noc. Poza tym ma sredni zapach. Dzisiaj przyszla paczka z opisywanym zelem :) zobaczymy czy tez sie sprawdzi.

      Usuń
  2. niestety doświadczenia nie mam, bo jakoś świadomość, że zawiera śluz ślimaka skutecznie mnie zniechęca :D ale bardzo się cieszę, że sprawdził się u Ciebie, mimo wszystko u mnie chyba nie zagości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to naturalny składnik, nie ma w tym nic strasznego :)

      Usuń
  3. oo bardzoo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy i niedrogi produkt, jak spotkam u siebie w aptece to chętnie przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypróbowałabym go chętnie na moje rozstępy na brzuszku :) Jaka jest jego cena ?

    OdpowiedzUsuń
  6. już dawno słyszałam o ciekawych właściwościach śluzu ślimaka, potem jakoś zapomniałam a teraz muszę go wypróbować i zobaczyć jak u mnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać, mam nadzieję, że też okaże się pomocny :)

      Usuń
  7. ja bardzo lubię tego typu kosmetyki ładnie działają na tradzik i dobrze wygładzają ; ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodziewałam się wyższej ceny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypróbowałabym, bo cena bardzo korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, to coś dla mnie. Muszę kupić, tym bardziej, że cena jest bardzo przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślisz, że jak wiosną wykręcę ślimaki z ogródka to się nada? ;)
    Lubię takie wynalazki, chętnie bym przyślimaczyła swoją gębę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że te produkty ze śluzem ślimaka są znacznie droższe a tu proszę! Może to kwestia tego, że tutaj zastosowany jest on jako składnik a czysty śluz jest droższy...tak czy siak warty przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne masz rację, jednak działanie jest podobne :)

      Usuń
  13. Mam krem ze śluzem ze ślimaka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe... Muszę się za nim rozejrzeć, bo kiedyś sporo czytałam o właściwościach śluzu ze ślimaka w kosmetykach. Może i u mnie takie coś by się sprawdziło :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt wpisuje go na listę zakupową <3

    OdpowiedzUsuń
  16. sama bym ten krem wypróbowała

    _______________________________
    Fashion style !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. O, może sprawdziłby się na mojej tłustej cerze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy i fajna cena, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A czy dostępny jest w każdej aptece stacjonarnej? Krem mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego nie wiem, ale zapytaj, może będzie możliwość sprowadzenia :)

      Usuń
  20. Ciekawią mnie kosmetyki z tym składnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam od paru dni i skóra jest o niebo lepsza niż przed.bardziej sprężysta i wizualnie ładniejsza. Niestety mam cerę bardzo sucha i żel potęguje napięcie. Wiec na żel nakładam jeszcze Lipobase z apteki.polecam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger