Waterproof Makeup Lipstick Momo Dodo- Oasap

Dzisiaj o drugiej rzeczy zamówionej ze sklepu Oasap. Brakowało mi w kolekcji pomadki o kolorze fuksji, mimo że na co dzień nie maluję intensywnie ust, to miło mieć taki kolor w swoich zbiorach. I tak też wpadła w moje łapki ta szminka. To co zauroczyło mnie w niej od razu to słodkie opakowanie w kształcie kota. Czyż nie jest urocze?
Niestety nie znalazłam info o tej pomadce na polskich stronach, ale dostępna jest tutaj
Nakłada się ja bardzo dobrze, bez problemów. Trzyma się bardzo dobrze na ustach. W pracy od razu spodobała się koleżankom i tak też zaczęło się testowanie. Nie ściera się łatwo, opiera się także pocałunkom :p Nawet jak już ją zetrzemy na ustach pozostaje delikatne zabarwienie. Kolor jest bardzo intensywny i wygląda świetnie. Mam nadzieję, że uda mi się zamówić jeszcze jakiś kolor, bo pomadka jest idealna i opakowanie ma tak cudne.









Jak Wam się podoba kolor i opakowanie?

24 komentarze:

  1. Opakowanie jest świetne!!!
    A kolorek bardzo ładny,mało spotykany i odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie opakowanie <3 sama mam taki kolorek w swojej kolekcji ;)
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie ma przeurocze! Odcień też niczego sobie, ale mam kilka podobnych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek ale nie dla mnie zdecydowanie, zbyt intensywny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ prześliczna pomadka, zarówno opakowania jak i kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie to mnie osobiście urzekło - jestem gadżeciarą - uwielbiam takie rzeczy!
    Przekonująco brzmi fakt, że ta szminka delikatnie barwi usta. =)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo opakowanie jest urocze :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor naprawdę śliczny, a opakowanie takie słodkie.♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co ładniejsze opakowanie czy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna :) mam już podobnych kilka, ale to opakowanie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie jest boskie, a i kolor cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie jest zaskakujące :D kolor też świetny, taki nasycony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie jest urocze, kolor też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow, kolorek powalający! Nie mam takiego w swej kolekcji ^^
    A i opakowanie na pewno wyróżniałoby się wśród innych szminek ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger