Sunday- Tidestore

Wszystko na reszcie się układa... I chociaż ciężko było mi przywyknąć do tego, że codziennie muszę wstać i jechać do pracy. To mimo to wszystko jest już na dobrej drodze. Teraz jeszcze dojdą do tego zjazdy w szkole, to już całkiem nie będę miała dla siebie czasu. W końcu będę się uczyć tego czego chciałam, mam nadzieję że i blog na tym skorzysta :) Niestety, z powodu braku czasu i innych zobowiązań musiałam zrezygnować z już drugiego uczestnictwa w spotkaniu :/ Nie widziałam się z dziewczynami już tak długo :/
To tyle moich narzekań i przemyśleń :)
Poniżej kilka zdjęć, niedziela raczej w sportowej wersji :)
Bluzka pochodzi ze sklepu Tidestore
Ponad to w sklepie Tidestore znajdziecie:









Bluzka- Tidestore
Spodnie- Chiński market
Buty- Allegro

Wy też cierpicie na brak czau? Jak tam u Was? :)

32 komentarze:

  1. Super stylizacja :) dres świetny a buty <3 ! A.D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki super!
    A manicure bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do braku czasu to u mnie tak samo. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zgapię od Ciebie te adidaski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja taka na luzie. Bardzo spodobały mi się te dresiki ;)
    ps. Super że wszystko Ci się już układa , powodzenia w pracy i w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja. Sprawia wrażenie bardzo wygodnej, codziennej. A to ogromny plus przy natłoku obowiązków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, też lubię taką wygodę. Mi też często brakuje czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę mój ulubiony lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super- wygodnie i na luzie, tak jak lubię! Nawet na pierwszy rzut oka (miniatura) myślałam, że masz na sobie moje ukochane Nike Air Max:)
    A jeśli można spytać, czego się będziesz uczyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty przypominają Air Maxy :) a będę się uczyć teraz na profilu kosmetycznym :) więc coś pod bloga :)

      Usuń
    2. No to super:) Obyś była zadowolona, ja np. studiuję kosmetologię i uważam to za dobry wybór!

      Usuń
    3. mam nadzieję, że też będę zadowolona :)

      Usuń
  10. kochana wyglądasz wspaniale ! :) i dobrze, że już wszystko dobrze u Ciebie ;) a spotkac możemy się w większym gronie i tak bez spotkania przecież! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie :) mam nadzieję, że nie długo znajdę czas na wypad do Lublina :)

      Usuń
  11. Ciesze się Kochana,że wszystko wraca do normy, łapki trzymałam mocno aby wyszło wam na prosto :) miło czytac ,że jest lepiej :) widać to też na zdjęciach ,oczka szczęśliwsze :) aż miło popatrzeć :) świetna ta bluzeczka :) tak sie zastanawiam w tym sklepie gdzie ja nabyłas to jakoś inaczej nalicza się opłate za przesyłke ?:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko właśnie dzięki Waszemu wsparciu, dziękuję :*
      Wiesz co tam jest z tego co wiem stała opłata za wysyłkę, nie bardzo umiem robić zakupy w zagranicznych sklepach, więc wiele nie pomogę :/

      Usuń
  12. Aha ! Wbijaj do mnie na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Łoddawaj koszulinę! Fajowa....:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger