Smaczna woda z kranu z Dafi

Witajcie kochani :)
Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje nowe cudeńko od http://www.dafi.pl/.
Dzisiaj jeszcze pędzę na imprezę z zespołem Power Play a już jutro rano jadę w Bieszczady :)
Nocleg mamy w miejscowości Bachlawa, niedaleko Polańczyka i Jeziora Solińskiego :) Wracamy w nocy w czwartek :) Mamy nadzieję, że pogoda dopisze...


Dzbanek filtrujący Dafi Astra Unimax

 Filtr dzbankowy ASTRA Unimax o pojemności całkowitej 3,0 l. (pojemności wody przefiltrowanej ok.1,5 l.) z manualnym wskaźnikiem wymiany wkładu jest doskonałym sposobem otrzymywania czystej wody, pozbawionej chloru, metali ciężkich (np. ołów , miedź) i in. szkodliwych substancji. Wystarczy nalać wodę z kranu do dzbanka i odczekać kilka minut, aż woda się przefiltruje.
 Ten wkład przeznaczony jest dla osób, które chętnie gotują oraz posiadają rodzinę, przez co częściej sięgają po wodę. Z myślą o nich stworzyliśmy wkład skutecznie filtrujący 150-200l wody.

Dzięki filtrowi dzbankowemu DAFI woda dostarczana do Twojego gospodarstwa domowego będzie doskonale nadawać się nie tylko do gorących i zimnych napojów (herbat, kompotów) , ale również do przygotowania posiłków dla całej rodziny (szczególnie mlek i kasz dla małych dzieci) kostek lodu, itp.

Stosując system filtrowania wody DAFI zapobiegasz tworzeniu się kamienia kotłowego w urządzeniach AGD takich jak czajnik czy żelazko.

Integralnym elementem każdego dzbanka jest wkład filtrujący. To właśnie zawarta w nim odpowiednio dobrana i systematycznie kontrolowana mieszanka filtrująca znacznie redukuje twardość wody, zawartość żelaza, metali ciężkich, związków chloru oraz innych substancji niekorzystnie wpływających na nasze zdrowie oraz smak, zapach i barwę wody. Zawarty wewnątrz wkładu węgiel jest impregnowany srebrem, które ma właściwości antybakteryjne i zapobiega rozwojowi bakterii w filtrze przez okres 30 dni.

NALEŻY PAMIĘTAĆ O WYMIANIE WKŁADU FILTRUJĄCEGO CO JEDEN MIESIĄC LUB PO PRZEFILTROWANIU 150- 200L (w zależności od jakości wody w danym rejonie).

Manualny wskaźnik wymiany wkładu umożliwia proste oznaczenie następnej daty wymiany wkładu filtrującego. Należy jedynie ustawić wskaźniki indykatora na odpowiedni dzień i miesiąc.

http://www.dafi.pl/nasze-produkty/dzbanki-do-filtrowania/astra-30-l/








Kochani jest to na prawdę cudeńko. Nie dość, że dzbanek jest bardzo wygodny w użyciu to jeszcze woda w nim przefiltrowana smakuje bardzo dobrze. Dzbanek wygląda bardzo elegancko, używa się go wygodnie, po upływie miesiąca lub przefiltrowania 150 - 200 litrów wody cyfra na wyświetlaczu zaczyna migać, co oznacza że trzeba wymienić wkład. Uchylna klapka otwiera się automatycznie pod naporem strumienia wody, pozwala to napełniać dzbanek bez zdejmowania pokrywy. Dzbanek można myć w zmywarce (oprócz pokrywy ze względu na wyświetlacz). Wkład redukuje nam przede wszystkim twardość wody, usuwa też chlor, metale ciężkie, detergenty oraz herbicydy i pestycydy. Po przefiltrowaniu woda jest czysta, lepiej smakuje i pachnie oraz w czajniku bądź w żelazku nie osadza się kamień. Podczas transportu niestety dzbanek troszkę się uszkodził i pękł, jednak to nie przeszkadza w jego działaniu. U mnie woda jest dość twarda i nigdy nie piłam jej prosto z kranu. Teraz po przefiltrowaniu piję ją nie tylko ja, ale i wszyscy domownicy. Bardzo spodobał się wszystkim w domu dzbanek Dafi :) Chętnie będę z niego korzystać


Uff to się napisałam Wam tutaj :) 
Posiadacie takie cudo czy raczej nie korzystacie z takich urządzeń? :)

12 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam, ale może czas pomyśleć ..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam i pewnie raczej mieć nie będę ;)

    pozdrawiam i zapraszam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie korzystam,moja kranówka jest lepsza od mineralne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten dzbanuszek ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się zaopatrzyć w takie cudeńko :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadałam i byłam bardzo zadowolona.. Myslę, że za jakiś czas znów sie zaopatrzę w taki "filtr" :))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też się tworzy post o dzbanku Dafi:)bardzo się z nim zaprzyjaźniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO ciekawy dzbanek, i łądny jego kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat wczoraj zaopatrzyłam swoją rodzinę w dzbanek Dafi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger