Owocowa depilacja- Venus

Dzisiaj na moim blogu możecie poczytać kilka słów na temat pianki do golenia od firmy http://www.venuskosmetyki.pl/ na Spotkaniu Blogerek w Chełmie :)

Venus-  Pianka do golenia z ekstraktem z żurawiny

 Pianka do golenia z odżywczą żurawiną. Nadaje się do depilacji wrażliwych miejsc, takich jak pachy czy okolice bikini. Wyciąg z żurawiny wzbogacony witaminą E ma silne działanie regenerujące i nawilżające jednocześnie. Składniki aktywne działają kojąco i łagodząco - po zabiegu skóra pozostaje optymalnie nawilżona i wyciszona. Pianka dodatkowo chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. Po depilacji możemy bez obaw założyć kostium i wybrać się na basen lub skorzystać z kąpieli słonecznych.

Cena: 6,50zł / 200ml






Produkt przypadł mi do gustu generalnie dzięki temu, że ma taki śliczny, owocowy zapach. Po za tym kosmetyk ma niestety same zalety :) Bardzo wygodna aplikacja, ułatwia golenie i pozostawia skórę gładką, pachnącą a co najważniejsze bez podrażnień! Cena bardzo niska, a produkt jest wydajny... Polecam Wam wypróbować... Myślę, że chętnie będę do niej wracać :)

Miałyście z nią przyjemność? 
 

21 komentarzy:

  1. Mam o zapachu konwalii, aż mi się znudziła taka wydajna jest ponad pół roku jak nie dłużej, już ją używam. W kolejce czeka pianka z Isany brzoskwiniowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałem kilka wersji i właśnie o zapachu konwalii najbardziej przypadła mi do gusty, jednak teraz używam męskiego gillette

      Usuń
  2. Nie miałam z nią styczności ale u mnie o wiele lepiej sprawdzają się męskie żele do golenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam pianek do golenia, więc skorzystałam teraz z przeceny w Rossmanie i kupiłam z Isany o zapachu brzoskwini za jedyne 3,49 zł;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ją - to moja pierwsza pianka do golenia i zgadzam się z Tobą: ślicznie pachnie i ma świetną gęstą konsystencję - bardzo polubiłam tą piankę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi świetnie pachnieć;) Chętnie bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować, bo mam problem z goleniem.. podrażnienia..
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. rzadko używam pianek do golenia:) ale chyba się niedługo w jakąś zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny produkt, jeszcze na niego nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy najbliższej okazji na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, ale o innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. coś dla mnie ale boje się ze dostane od niego uczulenie ;|

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ja uwielbiam :DD sowjego czasu w ogole nie uzywalam zandych pianek :D na wode rach ciach ciach :D Ale jak uzylamv tej pianki i poczulam ten zapach i w ogole tak milo sie jej uzywa ze rewelacja ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Venus nie miałam jeszcze żadnego produktu do depilacji, widzę że sprawdza się więc się za nią rozglądnę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie zapach to czasem pierwszorzędna kwestia dlatego brzmi to dla mnie zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam pianek, ale ten zapach musi być genialny :))

    OdpowiedzUsuń
  16. mi bardziej przypadł do gustu żel do depilacji tej firmy :) piankę użyłam raz przy depilacji pach, ale wolę to jednak robić na wodę czy zwykły żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a też mam właśnie piankę do golenia z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger