NeoNail- Hipoalergiczne żele CONCERTINO BABY

Dzisiaj mam dla Was znowu lakierek, tym razem od http://www.neonail.pl/. Dostałam go na spotkaniu blogerek w Chełmie :)


Lakier Neo Nail 15 ml


LAKIER DO PAZNOKCI

Lakier do paznokci z serii NeoNail Classic.

Nie wymaga utwardzania w lampie UV.

Do wyboru najmodniejsze kolory.

ZASTOSOWANIE

Lakier idealnie kryjący, szybkoschnący i trwały. Buteleczka o opływowym kształcie ułatwia mieszanie lakieru a płaski pędzelek równomiernie rozprowadza lakier na płytkę paznokcia.

POJEMNOŚĆ

15 ml
obecnie w promocji za 9,50 zł

http://www.neonail.pl/produkt/641-lakier-neo-nail-15-ml.html?search=product&string=n578&search_button=Szukaj 














  
Lakier wygląda dość efektownie, raczej nie noszę takich kolorów. Jednak bardzo ciekawy. Pędzelkiem maluje się bardzo dobrze, nie pozostawia smug. Co do trwałości to jakieś 2-3 dni. Moje ogólne wrażenie jest dobre. Wystarczy już jedna warstwa aby dokładnie pokryć płytkę, schnie też szybko, tak jak zapewnia producent :)

Z chęcią wybrała bym jakiś inny kolorek dla siebie :)


Jakiś czas temu nawiązałam też współpracę z BestImage i otrzymałam do testów 2 żele do prania - do białego oraz do koloru

 Żele do prania CONCERTINO BABY to hipoalergiczne produkty, przetestowane dermatologicznie, wolne od szkodliwych dla skóry alergenów, substancji drażniących czy parabenów dlatego można je stosować już od pierwszego dnia życia dziecka. Posiadają wysokie właściwości wypłukujące a dodatkowo zmiękczają tkaniny oraz ułatwiają prasowanie





CONCERTINO BABY Color - hipoalergiczny żel do prania
Połączenie delikatności płynu i skuteczności proszku
Testowany dermatologicznie
Przeznaczony do prania bielizny niemowlęcej i dziecięcej oraz odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików
Przeznaczony do stosowania we wszystkich typach pralek w szerokim zakresie temperatur 30°C - 60°C  oraz do prania ręcznego
Specjalna formuła zapobiega blaknięciu kolorów
    Łagodny ale skuteczny
    Doskonale się wypłukuje
    Nie zawiera parabenów
    Pozostawia delikatny, kremowy zapach
    Skoncentrowany przez co wyjątkowo wydajny: 16 prań (płyn 1L), 33 prania (płyn 2L)
    Pojemność: 1L i 2L








CONCERTINO BABY White - hipoalergiczny żel do prania
    Połączenie delikatności płynu i skuteczności proszku
    Testowany dermatologicznie
    Przeznaczony do prania bielizny niemowlęcej i dziecięcej
    oraz odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików     Przeznaczony do stosowania we wszystkich typach pralek w szerokim zakresie temperatur 30°C - 95°C   oraz do prania ręcznego
    Wyjątkowa receptura pomaga utrzymać naturalną biel tkanin na dłużej oraz zapobiega   ich szarzeniu
    Łagodny ale skuteczny
    Doskonale się wypłukuje
    Nie zawiera parabenów
    Pozostawia delikatny zapach kwiatów bawełny i hibiskusa






Żele mamy zamknięte w poręcznych, plastikowych pojemnikach z miarką. Na opakowaniach są też umieszczone wszelkie istotne informacje np. zalecana ilość produktu w zależności od twardości wody oraz stopnia zabrudzenia ubrań. Żele są dość rzadkie, jednak bardzo wydajne. Zapach jest miły dla nosa, nie zbyt intensywny, lecz wyczuwalny. Ubrania po wypraniu pachną świeżo, są miękkie i przyjemne w dotyku. Żele nie podrażniają i nie uczulają, dokładnie dopierają też ubrania. Jestem z nich zadowolona :)

Zapraszam na stronę producenta http://www.concertino-baby.pl/ 


Ja tym czasem kończę sprzątanie i biorę się za pakowanie walizki :p
Jadę na tydzień do mojego chłopaka... Dzisiaj pogoda nie sprzyja... A chcieliśmy zrobić grilla...

Czekam też na premierę piosenki Kochaj mnie od Power Play ! :) A we wtorek jadę na imprezę gdzie właśnie ONI będą grali :)







14 komentarzy:

  1. Kolor lakieru bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no i nie mój:) moje ręce wyglądałyby sino;(

      Usuń
  3. Ciekawy, taki trochę kameleon. Chętnie bym przetestowała ale jakąś niebieską wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie przepadam za takimi kolorami na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor jest niesamowity:) niby to zieleń...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak fantastycznym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ciekawy kolor ale raczej nie na lato , mi trafil sie pudrowy róż ale jeszcze go nie próbowałam;) Udanego wyjazdu i koncertu Power Play , ja też bardzo lubię ich piosenki no i samego Sylwka też ;);)

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka kolorów jeśli chodzi o lakierki dość fajna...ten zielony to nie bardzo moja bajka ale kilka wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier fajny, ale raczej nie mój kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Concertino miałam bodajże proszki do prania i byłam bardzo zadowolona. Udanego wyjazdu zatem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi mój odcień bardzo przypadł do gustu i formuła lakieru też jest fajna, miałabym ochotę na jakiś fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podoba mi się ten kolor :/ ja mam chyba nr 818 i też nie trafił w mój gust - leży i czeka do jesieni, może się do niego przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. za bardzo nie przepadam za takim odcieniami;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger