Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów- BingoSpa

Dzisiaj niestety dopadło mnie trochę chróbsko, szczęśliwie powoli przechodzi, więc mogę Wam napisać recenzję oraz opisać mile spędzony weekend z Moim :*


Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów, BingoSpa

Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów BingoSpa zwiększa zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów, poprawiając ich podatność na układanie, zapobiega elektryzowaniu się, nadaje włosom elastyczność, zdrowy wygląd oraz miękkość i jedwabisty połysk.

Cena: 16zł / 1000ml


 http://www.bingosklep.com/jedwab-mycia-pielegnacji-wlosow-bingospa-p-133.html





Jedwab mamy zamknięty w prostej, zakręcanej, plastikowej buteleczce bez dozownika. I tu w zasadzie już pojawia się problem. Trochę ciężko wydobyć odpowiednią ilość. Jak już nam się to uda, możemy zauważyć, że kosmetyk ma dość specyficzny i trochę chemiczny zapach, jak dla mnie za bardzo. Trzeba go też dość dużo zużyć aby się pienił. Moje włosy szybko się przetłuszczają, niestety w tej kwestii kosmetyk mi nie pomógł. Po dłuższym stosowaniu zauważalna jest ogólna poprawa kondycji włosów, są bardziej odżywione, nawilżone i ładniej się układają. Następuje też regeneracja końcówek. U mnie osobiście kosmetyk nie do końca się sprawdził

Macie lepsze doświadczenia z tym kosmetykiem?


I trochę prywaty...
W sobotę była impreza 18-nastkowa mojej siostry ciotecznej. Najlepszego jeszcze raz Kochana :*
Po za tym miałam okazję być w końcu na koncercie mojego ulubionego zespołu Power Play 
Było na prawdę mega! Wcześniej występował jeszcze zespół Pectus... Wszystko to z okazji Dnia Cukrownika i Dnia Buraka Cukrowego w Werbkowicach
W niedzielę zaś mieliśmy okazję zwiedzić wystawę maszyn rolniczych w Sitnie a później być na festynie charytatywnym w Białopolu :)



 Power Play <3
 Sitno
 Solaris

 Liffe

Zostawiam Was z dwiema świetnymi klipami od Power Play, nie długo premiera nowego singla i już nie mogę się doczekać :)



16 komentarzy:

  1. nie miałam moze kiedyś wypróbuje.Zapraszam do wspólnej obserwacji;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten jedwab. Można go dostać w jakiejś sieciówce?
    ps. zazdroszczę power play :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie, ja nie widzialam tych kosmetykow w zadnych sklepach stacjonarnych ;/

      Usuń
  3. kupiłam jakiś jedwab w biedrze ostatnio.. ale jako odżywka, jedną kroplę na łapkę i wmasowac... jak nie pomoże, to zaopatrzę się w to.. watę mam już a nie włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest roznica miedzy 1000ml a 150 ml, zrobilas byk, a prawie się skusilam

    OdpowiedzUsuń
  5. rózne opinie o nim czytalam,co do tego produktu mam mętlik w glowie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale wole zwykły jedwab w małych buteleczkach do nakładania po myciu :).

    OdpowiedzUsuń
  7. jedwab ładnie wygląda i luksusowo brzmi

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o nim i zastanawiam się nad jego zakupem;)
    Widzę, że weekend minął wesoło i imprezowo;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten produkt, jednak przy moich bardzo szybko przetłuszczających się włosach,chyba nie byłby strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę dużo zdrówka. Ściskam Cię mocno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. daaawno mnie nie było - świetny nagłówek ;). odnośnie jedwabiu do mycia włosów - jestem na nie, za mocno oblepia włosy, przez co szybko wyglądają nieświeżo ...

    zaprasza i pozdrawiam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stosuje teraz jedwab, zobaczymy czy pomoże :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger