Brzoskwiniowy makijaż- Sensique, Hean, Paese

Dzisiaj przygotowałam dla Was taki prosty, delikatny makijaż. Przyznam, że byłam ciekawa jak będę wyglądała bez czarnej kreski. Użyłam dwóch cieni od Sensique- ten brzoskwiniowy zauroczył mnie. Podkreśliłam rzęsy tuszem od Hean i na linie wodną dałam cielistą kredkę od Paese. Efekt nawet mi się spodobał, pewnie bym się przyzwyczaiła. Jednak czułam się troszkę nieswojo bez czarnej kredki :p
Sami oceńcie jak to wszystko wyszło :)

Uprzedzam, moja cera jest taka jaka jest. Akurat teraz mam ten gorszy czas, gdzie robi mi się więcej niespodzianek. Ale i tak to wszystko wygląda o niebo lepiej niż jakieś pół roku temu :)








 Doskonale wpasowały mi się tu kolczyki pomarańczki od https://www.facebook.com/purpuraart


Jeszcze zoom na kosmetyki...







21 komentarzy:

  1. super bardzo czesto uzywam brzoskwinie na polioczki i usta, kolor jest fantastyczny i Ty wygaladasz super ;) fajny fost xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. TE JOAANNOWE błyszczyki są takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor cienia i sądzę że nawet lepiej Ci bez tej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna brzoskwinka ;) jednak popracowałabym nad nakładaniem różu na policzki.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny makijaż na cieple dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatny
    ja bym jeszcze dodala kreske
    lub troche fuksji na dolna powieke ;)
    lubie kooolorowe makijaze x

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale kolorek śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie brzoskwiniowe odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na oku wyglądaja slicznie, a w opakowaniach sa takie mocne. Super, ze pokazałaś jak to może delikatnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten pomarańczowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Kochana!:) A ten cień jest śliczny!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście srednio przepadam za pomarańczowymi kolorami na powiekach, może dlatego , że wyglądam w nich jakbym miała taki przebarwione powieki :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny odcień!;) Taki cieplutki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie ci to wyszło... nie nachalny, lekki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne oczko,ja jednak podkreslilabym,moze nie czarna kredka ale cielistą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger