Wypadzik w Bieszczady

Witam kochani :)
Jestem już po wyjeździe w Bieszczady... Po raz drugi jestem zachwycona... Malownicze krajobrazy wpływają na mnie bardzo dobrze :) Jedyne czego nie lubię to podróży po bardzo krętych drogach...
Pogoda nam dopisała i zobaczyliśmy wszystko to co chcieliśmy :)
Zakwaterowanie też spełniło nasze oczekiwania, wszędzie mieliśmy blisko, właściciele bardzo mili i warunki świetnie. Czego chcieć więcej? :) Jeśli wybieracie się w Bieszczady to polecam http://e-nocleg.pl/nocleg,tanienoclegi.html

A teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć... Troszkę tego jest :)

 W trasie...

 Szybowisko w Bezmiechowej Górnej


Jezioro Solińskie








 Polańczyk





Ustrzyki Dolne




 Urocze <3



 Bieszczadzkie piwko

 Kamieniczki w Przemyślu
 Bransoletka dla mamy

 Mój nowy zapach :) Koleżanka ma i bardzo mi się spodobał :p

 Poranny mejkap w Bachlawie :)
 Moja <3
A tu jeszcze Sylwek z wtorkowej imprezy w Horyszowie Polskim :)

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam Solinę, byłam tam kilkanaście razy :) I na pewno wrócę jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba tam pojechać, żeby zrozumieć jak bardzo Bieszczady rozkochują w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy nie byłam w Bieszczadach, dojazd mnie odstrasza trochę

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zazdroszczę Bieszczad :) p.s. Dziękuję za paczkę, doszła! skakałam z radości z jej zawartości !!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi się zachciało jechać w Bieszczady:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez wybieram się w Bieszczady po raz kolejny. Pięknie tam

    OdpowiedzUsuń
  7. serduszko na szczescie jakie fajne :)) milo popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wycieczka się udała :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wycieczka udana:) Zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze candy :)
    Anika z ArtAfrmy pozdrawiam :)
    malafarmaaniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wycieczka, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Wam takiego wypadu!:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger