Szałwiowa moc od Green Pharmacy

Dzisiaj mam okazje przedstawic Wam bardzo fajny zel do mycia twarzy od firmy http://www.elfa-pharm.pl/pl. Zel otrzymalam w ramach spotkania bloggerek. Uzywam go juz jakis czas i postanowilam Wam o nim napisac kilka slow

Delikatny żel myjący SZAŁWIA dla skóry ze skłonnością do podrażnień

 Delikatny myjący żel z ekstraktem szałwi posiada szczególne właściwości które działają kojąco na wrażliwą skórę ze skłonnościa do podrażnień. Przeznaczony do codziennego oczyszczania twarzy z resztek makijażu, martwego naskórka oraz innych zanieczyszczeń. Szałwia jest znana ze swych ściągających, bakteriobójczych oraz łagodzących właściwości a d-pantenol z alantoiną wielokrotnie wzmacniają jej działanie. Żel wspaniale oczyszcza i regeneruje skórę twarzy, łagodzi podrażnienia. Nie ściąga i nie wysusza, lekko się pieni

 Pojemnoć: 270 ml/ cena: ok 8 zł

http://www.elfa-pharm.pl/pl/oferta/szalwia-zel-myjacy/
http://www.elfa-pharm.pl/gdzie-kupic/





Zaczne od tego, ze zel ogolnie przypadl mi do gustu. Zawsze zwracam uwage na zapach i czy dany produkt do twarzy zapycha mi pory czy nie. W tym przypadku pozytywnie zaskoczyl mnie zapach, nie wiedzialam ze szalwia pachnie tak przyjemnie. Zel dobrze radzi sobie z oczyszczaniem twarzy, nie wystapil mi po jego uzywaniu wysyp niechcianych gosci. Skory tez mi nie przesuszyl, delikatnie sciaga ale to jest akurat pozytyw. Moja cera jest teraz w lepszym stanie i mysle ze ten zel rowniez sie do tego przyczynil. Po za tym jego wydajnosc, bo jest dobra, i cena przemawiaja za siebie. Samo uzywanie zelu tez jest wygodne, pojemnik zaopatrzony jest w pompke, ktora nie zacina sie i nic sie z niej nie wylewa. Ja osobiscie polecam :)

Mialyscie doczynienia z produktami tej firmy?


18 komentarzy:

  1. Ja mam mydełko do rąk w identycznym opakowaniu. U mnie żele się nie sprawdzają, bo moja skóra twarzy nie przepada za zmywaniem wodą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą firmę ;) i oczywiście wszystkich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam produktów taj firmy, ale widzę że warto się za nimi rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo taki kosmetyk to bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. musze go kiedys wypróbować,zwlaszcza ze uwielbiam produkty tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam ze ta firma ma żele do mycia twarzy :) Jak zobaczyłam zdjęcia to skojarzyło mi się od razu z żelem do higieny intymnej, który barrdzo lubię :) Chyba będę musiała go kupić i wypróbować bo bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeżeli mocno nie wysusza to mógłby się u mnie sprawdzić :)
    no i cene też ma fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam żel pod prysznic, krem do rąk i krem do stóp. Lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam produkty do włosów z tej firmy i bez rewelacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem czy by mnie nie uczulił ;) Lubię naturalne kosmetyki, ale niestety moja twarz nie ;x

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tego produktu ;P.

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że nie ma tego w UK:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten żel,tyle,że z zieloną herbatą i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam aktualnie z zieloną herbatą i myślę, że jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Recenzja brzmi ciekawie, warto wypróbować ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. testuję go od niedawna i jestem zadowolona chociaż zapach dla mnie trochę dziwny, ale można się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger