Prezenty ze spotkania bloggerek

Dzisiaj druga czesc relacji ze spotkania w Chełmie
Jesli ktos nie widzial pierwszej to zapraszam tu http://chocolate-gossipgirl.blogspot.com/2013/06/sobotnie-spotkanie-w-chemie.html

W tym poscie pokaze Wam co dostalysmy od firm sponsorujacych spotkanie, a bylo tego na prawde sporo :)
Organizatorki postaraly sie aby kazda z nas miala pamiatke ze spotkania i to nie jedna, bardzo za to dziekuje :)































a na sam koniec moje pazurki zrobie specjalnie na okazje spotkania :)




35 komentarzy:

  1. Spoko, Eveline i Pat&Rub cieszą oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo prezenty od Lubelli mnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko Ciebie :)

      Miło,że Lubella dba o swoich lokalnych blogerów ;)

      Usuń
  3. Wow, ogrom prezentów :) bransoletki z dziubeki są fajne, ale nietrwałe, już dwie mi się rozwaliły ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow sporo tego:) pazurki genialne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale będziesz miała testowania :D czekam na recenzje!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj dopiero wszystko obfociłam - dużo tego było :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudownosci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne paznokcie;) tez ostatnio takie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ Ci zazdroszczę! a mani świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. ojeej jak zazdroszczę, szkoda, że nie mam możliwości spotkania .. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. to teraz przed Tobą testowanie:) super! prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow ile kosmetyków :) Fajnie będzie to wszystko teraz testować i używać :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile wspaniałości! ;) świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa juz mnie zazdrosc zżera :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, całość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super prezenty ;)))
    pazurki cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie prezenty spożywcze systematycznie znikają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę tego dużoooo ;) zostałyście porządnie obdarowane

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezenty i upominki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo obfite gifty, oczopląsu można dostać, gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chcę na takie spotkanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. no to masz co testować i smakować , super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile wspaniałości dostałaś ;) masz co testowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger