Noeonowe lakiery od Quiz Cosmetics

Witajcie!
Ostatnio udalo mi sie nawiazac wspolprace z firma quiz.pl
Przyszla do mnie paczuszka, a w niej dwa lakiery, ktore dzisiaj zaprezentuje :)
Niestety, zdjecia paznokci sa z piatku. Tak jak pisalam wczoraj, na imprezie zlamalam paznokcia i musialam wszystki obciac :/ wielka strata...



Lakier Safari ORANGE

Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. 
Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.
Nie zawiera szkodliwego  toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate

cena:  3,68zł/ 12 ml

http://quiz.pl/sklep/product_info.php?cPath=3_10&products_id=107





Lakier Safari YELLOW

Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. 
Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.
Nie zawiera szkodliwego  toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate

 cena:  3,68zł/ 12 ml

http://quiz.pl/sklep/product_info.php?cPath=3_10&products_id=106





Oba lakiery sa w modnych neonowych kolorach. Szklane buteleczki i pedzelki sa latwe w uzyciu, nakladanie lakieru nie sprawia problemow. Minusem moze byc to, ze zeberka z nakretki latwo sie sciera. Co do samych lakierow nie mam zastrzezen. Juz dwie warstwy daja bardzo fajny efekt. Jesli chodzi o kolor pomaranczowy krycie jest idealne, lakier dobrze i szybko schnie, nie powstaja smugi. Kolor zolty ma lekko gorsze krycie, moze tez dluzej schnac. Koncowki tez moga sie dosc latwo scierac, jednak ja nie mam tego problemu, zawsze nakladam Top Coat lub inny preparat zabezpieczajacy. Ogolnie mowiac bardzo fajne lakiery za niska cene. Ja bardzo je lubie i mam kilka kolorow. Te dwa sa jednak najbardziej opowiednie na lato. Kolor jest intensywny i bardzo ladnie sie prezentuje







Znacie lakiery Safari? 

Pokazuje jeszcze przesylki z tamtego tygodnia

jedna to wlasnie od  quiz.pl


druga zas od http://www.orlybeauty.pl/ 


29 komentarzy:

  1. jakie energetyzujące kolory przepieknie to latem wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam lakiery neonowe akurat żółty i pomarańcz ( tylko troszkę inny odcień niż twój pomarańczowy) innej firmy. Uwielbiam neony szczególnie latem

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te lakiery, choć są tanie to naprawdę warto kupic

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie widziałam te lakiery, oj kuszą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten pomarańczowy ;D Uwielbiam go !

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moje kolory, niestety :( nie lubię takich neonków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne kolory! Świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółty genialny, ja bym do kładła na białą bazę żeby jeszcze go podbić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dwa lakiery z safari i jak za taką cenę spisują się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię te lakiery :D za taka cenę warto je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten pomarańczowy ładny ;) ogolnie to bardzo lubie lakiery z Safari:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie żółtego i pomarańczowego daje super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam te lakiery, mam ich pełno. Kupowałam je kiedyś nad morzem po 3 zł i przywiozłam chyba z 20 albo więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier Safari YELLOW *.* mialam go i switnie podkreślał opalenizne.
    obserwujemy .? http://jennymargaretfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomarańczowy bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolorki ! u siebie tych kolorów nie widziałam :( a uwielbiam te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię lakiery Safari za ich kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow robią wrażenie - na lato w sam raz!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie - dzisiaj króluje fiolet!

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ soczyście! super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory są bajeczne!! I ta buteleczka w zeberkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba nie dla mnie takie kolorki, choć czasem mam ochote na coś "mocniejszego" ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger