Nawilżający Błyszczyk Różany- Pat&Rub

Po ostatnim spotkaniu bloggerek w Chełmie przybyło mi w kosmetyczce kilka fajnych produktów. Jednym z ulubionych jest właśnie ten, który dzisiaj Wam przedstawię. Bardzo ciekawa byłam produktów http://www.patandrub.pl/. Teraz mam okazje jes testowac i jestem bardzo zadowolona

Nawilżający Błyszczyk Różany

100% natury tak ważne na ustach! Naturalnie pielęgnuje i chroni usta. Działa nawilżająco i kojąco. Dodaje blasku i rozświetla.
Pielęgnacyjny błyszczyk sprawi, że usta będą nawilżone, odżywione i gładkie. Wyciąg z nawrotu lekarskiego działa kojąco dla delikatnej skóry ust. Aromat, pochodzący z naturalnych maseł i olejków eterycznych, urzeka i poprawia nastrój.
Kolor błyszczyk zawdzięcza roślinnym wyciągom z nawrotu lekarskiego. Aromat nadaje olejek z róży damasceńskiej.

Skład: Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Copernica Cerifera (Carnauba) Wax, Vitis Vinifera Seed Oil, Cetyl Alcohol, Beta-Sitosterol, Squalene, Linalool, Geraniol, Citronellol, Citral, Eugenol, Lithospermum Officinale Root Extract, Octyldodecyl Myristate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopherol (mixed), Damascena Flower Oil, Farnesol.

Cena: 45zł / 15ml


http://www.patandrub.pl/sklep/p-158-nawilzajacy-blyszczyk-rozany/ 






 Jeden z lepszych błyszczyków jaki miałam- tak mogę podsumowując produkt jednym zdaniem. No ale po kolei... Sam błyszczyk zamknięty mamy w przezroczystej tubce. Aplikacja jest bardzo wygodna i precyzyjna. Zachwycił mnie zapach- jest bardzo delikatny ale przyjemny, przypomina nadzienie różane do pączków. Co do działania, efekty są widoczne paraktycznie od razu. Ja błyszczyk stosuje kilka razy dziennie. Doskonale pielęgnuje i nawilża usta. Usta wygladają zdrowo i atrakcyjnie. Wiadomo, niektórych może odstraszać cena. Jednak w produkt o takim działaniu i w 100% naturalny warto zainwestować

 Miałyście przyjemność używać produktów firmy http://www.patandrub.pl ?
 

18 komentarzy:

  1. ja miałam w takiej tubce z AA i faktycznie to fajna aplikacja

    błyszczyk prezentuje się słodko i apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że się sprawdził, wygląda bardzo ładnie w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam balsam do ust pat&rub, świetnie pielęgnuje, ciekawa jestem czy błyszczyk jest równie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentuje:) Ja wcześniej nie używałam kosmetyków tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ma różany peeling do ust i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dostałam balsam grejpfrutowy ale oddalam go :) grejpfrut to nie mój typ :) ale tego rózanka Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym takiego nie kupiła :D Za drogo jak na błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cena skutecznie odstrasza- niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. do mnie jakos ta firma nie przemawia x x x

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam produktów PAT&RUB, to moi faworyci w wielu kwestiach. Mam także ten błyszczyk i choć nie używam tego typu kosmetyków z różanym się zaprzyjaźniłam. Dziś dodałam recenzję pomarańczowego błyszczyku nawilżającego PAT&RUB.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie. Drogi, ale czasem warto tyle zapłacić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że drogi jest, bo prezentuje się świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing blog!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG! cena, niby można inwestować ale ja mam chyba z 10 błyszczyków i jak przychodzi co do czego to żadnego znaleźć nie idzie :P a przy przypominam sobie o nich od przypadku do przypadku :P
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go mam i uwielbiam! Daje co prawda bardzo subtelny efekt, ale za to jak pielęgnuje usta <3 Jest lepszy niż większość moich balsamów i pomadek nawilżających do ust! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z chęcią wypróbowałabym, ale jak narazie jak na mnie zbyt drogi ;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger