Kakaowy duet od Ziaja

Dzisiaj pokaze Wam czego czesto uzywalam do pielegnacji wlosow. Kosmetyki te dostalam na spotkaniu  blogerek w Hrubieszowie od firmy http://ziaja.com/

Zachecam do lektury :)


Ziaja masło kakaowe szampon wygładzający


Wygładzający szampon do częstego stosowania przeznaczony do mycia włosów suchych i zniszczonych. Zawiera masło kakaowe, mocznik i prowitaminę B5 - substancje uznane za bardzo efektywne w pielęgnacji skóry i włosów także podczas mycia.
 Nie zawiera silikonów i parabenów.

Kakaowa pielęgnacja
Delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy.
Skutecznie nawilża i zapobiega wysuszeniu.
Zapewnia połysk włosom matowym i zniszczonym.
Poprawia ich kondycję i przywraca zdrowy wygląd.
Wygładzając łuski włosów ogranicza wypłukiwanie koloru.


Kakaowa receptura
masło kakaowe – skutecznie kondycjonuje skórę i włosy. Działa wygładzająco oraz chroni przed nadmiernym wysuszeniem. Substancja łagodna dla środowiska.
mocznik - jest jednym z głównych składników naturalnego czynnika nawilżającego skórę (NMF –Natural Moisturizing Factor). Zmiękcza naskórek, zapobiega swędzeniu i łuszczeniu się skóry głowy. Działa pomocniczo w redukcji łupieżu.
prowitamina B5 - czyli D-panthenol, ma duże powinowactwo do keratyny włosów. Proces wniknięcia prowitaminy B5 w strukturę włosów jest bardzo efektywny, także podczas mycia. Tworzy na powierzchni włosów cienki, elastyczny film ochronny. Działa nawilżająco, niezależnie od warunków atmosferycznych zapobiega przesuszaniu włosów i skóry głowy. Zapewnia włosom gładkość, elastyczność i sprężystość.


Sposób użycia

 Szampon nanieść na włosy i masować do uzyskania piany. Dokładnie spłukać. W razie konieczności czynność powtórzyć. Polecamy stosowanie odżywki i maski z masłem kakaowym jako kompleksową pielęgnację wygładzającą.


Opakowanie 400 ml/ cena: ok 7zł


 Ziaja masło kakaowe odżywka do włosów wygładzająca

Wygładzająca odżywka do włosów suchych i zniszczonych. Zawiera masło kakaowe i prowi-taminę B5 – substancje uznane za bardzo efektywne w pielęgnacji skóry i włosów. 

Kakaowa pielęgnacja
Wygładza włosy od nasady aż po końcówki.
Nadaje im wypielęgnowany, zdrowy wygląd.
Zapobiega splątywaniu i ułatwia rozczesywanie.
Zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk.
Nie obciąża włosów.


Kakaowa receptura
masło kakaowe – skutecznie kondycjonuje skórę i włosy. Działa wygładzająco oraz chroni przed nadmiernym wysuszeniem.
prowitamina B5 - czyli D-panthenol, ma duże powinowactwo do keratyny włosów. Działa nawilżająco, niezależnie od warunków atmosferycznych zapobiega przesuszaniu włosów i skóry głowy. Zapewnia włosom gładkość, elastyczność i sprężystość.


Sposób użycia

 Niewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. Po 3 – 5 minutach dokładnie spłukać. Polecamy stosowanie szamponu i maski z masłem kakaowym jako kom-pleksową pielęgnację wygładzającą.
  


Opakowanie 200 ml/ cena: ok 5 zł



Kosmetykow uzywalam jednoczesnie i tak bede je recenzowac. Oba sa zamkniete w porecznych w uzyciu buteleczkach. Zarowno szampon i odzywka maja bardzo ladny, slodki zapach. Utrzymuje sie on przez jakis czas na wlosach. U mnie oba kosmetyki sprawdzily sie bardzo fajnie. Wlosy po umyciu mam wygladzone, pachnace, zdrowo sie blyszcza. Sa bardzo miekkie w dodytku, nie przetluszczaja sie tez zbyt szybko. No i cena, bardzo atrakcyjna. Moim zdaniem kakaowy duet jest godny polecenia :)

Miala ktoras z Was doczynienia z kakaowa pielegnacja od Ziaja?

Dzisiaj mam tez przyjemnosc prezentowac Wam bransoletke od Inesse





Bardzo stylowa, czarno biala. Z latwoscia wpasuje sie w kazda stylizacje :)
Polecam wyroby od Inesse
Na koniec dzisiaj znowu panterkowe pazurki 



25 komentarzy:

  1. Z tej firmy używałam masło kakaowe w małym pudełeczku ; ) Prześliczne paznokcie ; )
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że bardzo lubię ogólnie cała linię kosmetykow Ziaja, a zwłaszcza te słodziaki kakaowe,ale do włosów nigdy nie miałam. Używałam kiedyś szamponu i odżywki miód pszczeli o olej jojoba, ale chyba nie dobrałam właściwie do rodzaju włosów, bo mi słabo sie sprawdził.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam taki chyba olejek w spray'u do opalania z Ziaji :) z tej serii kakaowej :) Fajny był ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam zbytnio za szamponami Ziaji, jakoś nie mogę się do nich przekonać.
    Ładne pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz paznokietki :)
    Wszechstronnie uzdolniona :)
    Bransoletka mi się z różańcem trochę skojarzyła :P
    A o tych cudach do włosów pierwszy raz słyszę O.o
    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach z tej serii jest genialny a pazurki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. po niemiłych doświadczeniach z kremem masło kakaowe nie kupię już nic z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wciąż ten duet czeka na swoją kolej ;) Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajni , że piszesz o nich bo zastanawiałam się nad kupnem. Zostań moją prywatną "manikiurzystką" proszę:):) paznokcie obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy ich nie miałam :) świetne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. przyzanm się bez bicia .. nie lubię Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie pachną!:) A pazurki jak zawsze ekstra:D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie probowalam jeszcze tego duetu

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam masko z tej serii i była całkiem niezła, chociaż nie poradziła się z moimi końcówkami.
    Śliczne pazurki *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałabym wypróbować te produkty;)
    Śliczne paznokietki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszukam tego zestawu, bo zachęcił mnie zapach ;)
    Piękne paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie przedstawiłaś te cudeńka do włosów:) a pazurki ciekawie zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś mydło czy żel pod prysznic kakaowy i pachniał pięknie:)
    Świetne pazurki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam balsam z tej serii spisywał się bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw z ziaji
    mialam
    znam
    uwielbiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ma ten duecik i sprawdza się póki co nie najgorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem jak Ty, ale ja z ziajowym masłem kakaowym - olejkiem do opalania lato 2012 spędziłam zachwycona !! ten zapach .. *_* ale mimo wszystko wybrałam olejek przyśpieszający od marizy, daje czaduu ! zapach ziaji kakaowy jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachęciło mnie bardzo:)) Będę również musiała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger