Fluid Gia kryjąco-wygładzający- Quiz Cosmetics

Witajcie :)
Teraz już postaram się częściej bywać i na swoim blogu i na Waszych. Mam nadzieję, że będziecie zaglądać

Dla Bloggerek z Lubelskiego mam info :)

Otóż planuje zorganizować spotkanie w Hrubieszowie, 24 sierpnia. Spotkanie będzie na max. 12 osób. Jeśli są wśród Was chętne to poproszę o komentarz pod tym postem :) 

A na dzisiaj przygotowałam Wam recenzję fluidu firmy http://quiz.pl, z którą miałam okazję nawiązać współpracę

Fluid Gia kryjąco- wygładzający nr 1


Specjalna formuła, wzbogacona koenzymem młodości Q10 pielęgnuje skórę, jednocześnie zapobiegając jej starzeniu.
Zapewnia pełne, perfekcyjne krycie skóry, pozwalając jej oddychać. Doskonale tuszuje niedoskonałości cery oraz drobne zmarszczki, zachowując jej naturalny wygląd.
Doskonale wygładza, napina skórę oraz intensywnie ją nawilża

Cena: 6, 04 zł/ 35 ml








Opakowanie podkładu jest zwykłe, plastikowa. Dobrze nabrać z niego odpowiednią ilość kosmetyku. Sam fluid ma fajną konsystencję, nie jest ani zbyt rzadki ani za gęsty. Wchłania się bez problemu, trzeba jednak uważać przy nakładaniu aby nie powstały smugi. Z kryciem to raczej jest średnio, radzi sobie z większością niespodzianek. Niestety może podkreślać suche skórki. Na buzi utrzymuje się dość długo. Nie roluje się ani nie ściera. Kolor mam najjaśniejszy, jest on dobrze dobrany do mojej cery. Produkt ogółem oceniam na średni. Nie oczekiwałam zbyt wiele po tak niskiej cenie

Miałyście okazje wypróbować kosmetyki marki Quiz?


A tu kilka paczek z ostatniego tygodnia

 http://www.atosmm.com.pl/

 http://ezebra.pl/

 słodkości <3 https://www.facebook.com/purpuraart?fref=ts

http://www.herbastudio.pl/


17 komentarzy:

  1. nie spotkalam sie z kosmetykami z tej firmy,a słodkosci słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie się spotkam :) jeszcze nie miałam,
    ale po Twojej opinii uważam że jakość jest adekwatna do ceny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze slysze o rej firmie ale za raka cene rewelacji bym sie nie spodziewala ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Miłych testów :)
    Podkładu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest źle, daje naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ani tej marki, ani tego fluidu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę tych słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam zupełnie tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka nieznana, ale postaram się wypróbować ;) bo mnie zaciekawiłaś, szczególnie fluidami..
    U mnie rusza akcja walki z cellulitem, zapraszam do mnie, może się zainspirujesz..dziś pierwsza notka po dłuuugiej przerwie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULUJĘ nowych współprac i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie opinia na temta email diamant:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wiadomość kochana. Chętnie się z Tobą spotkam jak mnie przygarniesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paczuszki, miłego testowania. Pozdrawiam. Quiz jest mi znany, również z nimi współpracuję i z wielką chęcią kupuje ich lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  14. do sierpnia jeszcze sporo czasu, ale chętnie zaklepię sobie miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyków Quiza nie znam jeszcze, a paczuszki fajne, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki podkład widziałam w Pelikanie.
    Jestem chętna na spotkanie
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger