Exclusive- Świt Pharma

Dzisiaj mam przyjemnosc Wam przedstawic pewien krem do stop. Jak wiemy zaczyna sie okres letni, trzeba zadbac odpowiednio o nasze stopy aby prezentowaly sie idealnie. Mysle, ze ten krem idealnie sie do tego nadaje


Exclusive Krem do stóp pielęgnacyjny 
Doskonale pielęgnuje i dezodoruje skórę stóp. Regularnie stosowany poprawia jej wygląd – zmiękcza i wygładza stwardniały, zrogowaciały naskórek, zapobiega pękaniu skóry. Skutecznie hamuje pocenie się stóp. Przynosi ulgę zmniejszając obrzęki i zapewniając uczucie świeżości.

Pojemność - 75m/ cena: 4,99 zł






 Kremik kryje sie w wygodnej tubce, dobrze sie go z niej aplikuje. Kolor ma bialy, wchlania sie calkowicie po kilku minutach. Zapach jest swiezy i przyjemny. Doskonale radzi sobie gdy po calym dniu mam zmeczone stopy, nakladam krem i staja sie duzo lzejsze. Sa tez milsze w dotyku i wygladzone. Przy regularnym stosowaniu krem radzi sobie takze z problemem pocenia stop. No i cena, nie cale 5 zł za dobrej jakosci produkt a przy tym tez wydajny. Jak dla mnie absolutny hit :)

 Macie sprawdzone sposoby na zmeczone stopy po calym dniu pracy? Moze polecacie inny kremik?


 Jakis czas temu moglam takze sprobowac peelingu do twarzy od http://love-me-green.pl/


Organiczny Energetyzujący Peeling Do Twarzy


Właściwości:
Wygładzający peeling do twarzy, delikatnie usuwa martwe komórki z powierzchni skóry,  stymuluje procesy regeneracyjne, polepsza koloryt skóry. Łagodnie eliminuje nadmiar łoju skórnego, usuwa nieczystości i zrogowaciałe komórki. Zabezpiecza skórę przed oznakami starzenia pozostawiając skórę miększą, gładszą promienną, poprawiając jej nawilżenie.
* Nawilżenie górnych warstw skóry
Sposób użycia
Na wilgotną skórę, delikatnie wmasować i dokładnie spłukać wodą
 ZAPACH: Olejek pomarańczowy
Naturalny eteryczny olejek pomarańczowy ma zapach świeżej pomarańczy. Olejek pozyskuje się poprzez proces tłoczenia skórek owoców. W aromaterapii olejek pomarańczowy jest szeroko stosowany ze względu na swe właściwości uspokajające, harmonizujące i stabilizujące układ nerwowy
Cena: 49,90 zł/ Objętość: 75ml


Niestety mialam go tylko dwie saszetki, starczylo na dwie aplikacje. Zapach poprostu jest prze uroczy, nie spotkalam sie jeszcze z tak slicznie pachnacymi kosmetykami. Same drobinki w peelingu sa za duze lub jest ich niestety zbyt malo. Z oczyszczeniem radzi sobie calkiem fajnie. Jesli ktos chce sie skusic na naturalne kosmetyki to szczerze polecam :)

18 komentarzy:

  1. Ja właśnie czekam na Love me green, mam nadzieję, że przyjdą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy może być ten krem do stóp. Ja nie stosuję takich kosmetyków, bo używam na stopy kremy do rąk bądź balsamy do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje stópki takie kremy uwielbiają, ostatnio jednak nagromadziłam taki zapas... że nie dam rady użyć nic nowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam dalej na moje próbeczki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten niezbędnik do stóp:)ale.... ten krem wg. mnie nie ma świeżego i przyjemnego zapachu, tak naprawdę śmierdzi, ale dobrze że jest aplikowany na stopy bo można ten zapach przeżyć! z pilniczka jestem bardzo zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz:) jak dla mnie zapach jest calkiem fajny :)

      Usuń
  6. miałam kiedyś krem do rąk z tej serii ale nie bardzo przypadł mi do gusty bo był wodnisty, konsystencja tego dużo bardziej mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie tworzę notkę o love me green, ale narazie jestem w fazie testów. co do kremu to nie przepadam za kremami do stóp ogólnie, bo denerwuje mnie że nie muszę czekać aż się wchłoną a ja długo nie umiem w jednym miejscu usiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie znam tej firmy ale lubie polskie marki!

    Zapraszam na konkurs do wygrania dowolna para butów!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nadal szukam ideału! :D ale już jestem blisko
    a u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo może ten krem to coś dla mnie,bo ostatnio nie mogę dać sobie rady ze stopami ;/
    lubię Twojej recenzje :)
    Krótko, zwięźle i na temat ;)
    pozdrawiam :* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słysząłam jeszcze o tej firmie...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przyznam szczerze że po raz pierwszy spotykam się z ta firmą...

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam krem do stóp Avonu z masłem shea i kwasami AHA - Avonu ogolnie nie lubie, ale to jest właśnie taka moja perełka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremik świetny!:) Szkoda, że do kupienia online :/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam próbki i od wczoraj jestem w trakcie testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger