ETJA- olej z miąższu KOKOSA

Dzisiaj bedziecie mogli poczytac na moim blogu o oleju z kokosa od firmy http://www.etja.pl/. Przeznaczenie ma on do skory suchej oraz zniszczonej sloncem. Pod tym katem go testowalam. Rowniez dobrze dziala ponoc na wlosy suche, zniszczone i z lupiezem


ETJA olej z miąższu KOKOSA

Naturalny olej tłoczony na zimno pozyskiwany jest ze świeżo zebranych orzechów bez poprzedniego suszenia. Wyróżnia go bardzo wysoka zawartość kwasu laurynowego: 50-57%. Olej kokosowy to także:  kwas stearynowy,palmitynowy,kaprynowy, kaponowy oraz witamina E. Doskonały w pielęgnacji suchej i popękanej skóry, uszkodzonej przez słońce.


Zastosowanie:

Można stosować jako balsam do ciała oraz do masażu. Jest idealny do cery suchej i łuszczącej się, swędzącej. Najlepsze rezultaty można uzyskać wcierając olej w jeszcze wilgotna skórę,tuż po kąpieli. Łagodzi objawy związane z łuszczycą, zapaleniem skóry i egzemą.Używany do masażu wspomaga naturalną, równowagę skóry. Zmiękcza skórę zapobiegając jej przesuszeniu oraz łuszczeniu się. Polecany jest zwłaszcza do bardzo suchej i pękającej skóry, przeznaczony również dla skóry dojrzałej, uszkodzonej przez słońce. Olej kokosowy ma działanie "chłodzące" i uspokajające.
 
Olej kokosowy nakładany na włosy doskonale je pielęgnuje, zapewnia ich odbudowę i ochronę oraz usuwa łupież.
Jest idealny dla osób, które mają suche, zniszczone włosy, ze skłonnością do rozdwojonych końcówek. Aby odżywić włosy olejem należy go wmasować na mokre włosy, nałożyć na nie foliowy czepek i owinąć głowę ręcznikiem

Olej poniżej 24 stopni krystalizuje się (proces odwracalny).

Zastosowanie: masaż, kąpiel, pielęgnacja skóry;

Skład:  100% olej kokosowy


 Pojemność: 150ml/ cena: ok 17 zł






  
Tak jak wspomnialam na poczatku olej testowalam pod katem dzialania na skore. Co do dzialania na wlosy tez go sprawdze i dam Wam znac czy sie sprawdza. Olej mamy zamkniety w plastikowym sloiczku. Najlepiej trzymac go w lodowce, pod wplywem ciepla zwyczajnie sie topi i moze nam sie wylac z opakowania. Z aplikacja nie ma zadnego problemu. Dobrze sie rozprowadza i dosc szybko wchlania. Pozostawia dobrze wyczuwalny zapach kokosa na skorze, ja akurat lubie ten zapach wiec dla mnie to nie problem. Skora po zastosowaniu oleju jest wyraznie gladsza, lagodzi wszelkie podraznienia. Jego dzialanie bardzo mi sie spodobalo. Stosuje go regularnie na skore kolan, lokci i piet


Stosujecie moze tego typu kosmetyki? 

Zachecam do odwiedzin strony http://www.etja.pl/ oraz https://www.facebook.com/pages/Naturalne-Olejki-Eteryczne-i-Oleje-BIO-do-sk%C3%B3ry-wwwetjapl/552488564783036 
Dowiecie sie duzo wiecej o olejkach eterycznych :)

 
 

15 komentarzy:

  1. Ciekawa sprawa nie miałam żadnego tego typu kremu

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy kosmetyk,nie mialam jeszcze takiego kremu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja się zastanawiam nad innymi olejami z tej firmy :). Nad owsem i awokado

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czekam na opis na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa jak działa on na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. My mamy oleje z Efavitu :) jest trochę tańszy i też genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mialam nigdy takiego olejU:P

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go kiedyś ale mi nie opowiadał. Nie lubie takich tłustych rzeczy:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jak sie sprawdzi na wlosy. Używałam oleju z Vatiki i był bardzo fajny :) Szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o.O nie znałam a wygląda ciekawie. Mam właśnie problemy z kolanami, łokciami i piętami ;/
    balsamuje je jak szalona :P
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie;)) Lubię wszystko, co kokosowe;p

    OdpowiedzUsuń
  12. kokosa z etja nie mialam,ale lubie ich olejek makadamia na wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham kokos, tym bardziej bym ten olej wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olej z miąższu kokosa ETJA jest olejem BIO, czyli pochodzi pochodzi z ekologicznej uprawy i posiada największe stężenie witamin i kwasów nasyconych. Kokos z Efavitu mimo, że jest tańszy, to nie jest olejem BIO i nie posiada tych samych właściwości, nie pachnie tak jak prawdziwy kokosowy i moim zdaniem bardziej nadaje się jako produkt spożywczy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger