Golden Rose Cat Walk Vs. Miyo Super Lash Mascara 3 in 1 Action

dzisiaj post pierwszy taki na moim blogu;)
porownanie dwoch tuszy do rzes pogrubiajacych

Golden Rose- Cat Walk Mascara (Tusz pogrubiający do rzęs)

 To tusz przeznaczony dla miłośniczek maksymalnie pogrubionych rzęs. Specjalnie zaprojektowana, elastyczna szczoteczka wygląda intrygująco, ale jest też ekstremalnie skuteczna. Jej oryginalny kształt ma swoje praktyczne uzasadnienie. Krótsze włoski maksymalnie zwiększają objętość rzęs i pogrubiają je, a dłuższe podkręcają i precyzyjnie rozdzielają – wystarczy jedno pociągnięcie szczoteczką! Dzięki dużej ilości pigmentów tusz Cat Walk ma kolor głębokiej czerni i efektownie podkreśla naturalną oprawę oczu.

Cena: 10,90zł / 9ml

Tusz z Golden Rose wygralam w rozdaniu u http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/






Tusz ma bardzo ladne i wygodne w uzytkowaniu opakowanie. Szczoteczka jest silokonowa jednak wyglada niezwyczajnie, bardzo fajnie sie maluje nia rzesy. Tusz zarowno wydluza jak i pogrubia rzesy, nie kruszy sie, nie obsypuje. Konsystencja tuszu jest w sam raz, nie sprawia problemow, nie odbija sie na powiece i nie rozmazuje. Jak za taka cene (ok 11 zl) jest na prawde godny polecenia, poza tym daje super efekt na rzesach;)



MIYO- Super Lash Mascara 3 in 1 Action (Tusz pogrubiający do rzęs)

 Efekt niebanalnego spojrzenia! Maskara z plastikową szczoteczką pogrubia, rozdziela i wzmacnia:
- dwukrotnie pogrubia rzęsy,
- precyzyjnie rozdziela,
- pielęgnuje i wzmacnia.

Cena: 10zł / 10ml

 Tusz z Miyo dostalam w ramach spotkania blogerek od http://www.abc-uroda.com/kosmetyki-lakiery-perfumy-olejki-kremy





Zaczne od opakowania-  plastikowe, oklejone naklejka, jak dla mnie tandetne i nie wyglada efektownie, ale nie o opakowanie w koncu chodzi. Wiec zawartosc- szczoteczka przypomina sylikonowa, jednak ma bardzo krotkie wloski, co uniemozliwia dokladne rozczesanie rzes. Ponad to tusz jest troszke za rzadki i trzeba uwazac zeby sie nie wybrudzic. Cena co prawda rownie atrakcyjna (ok 10 zl), jednak efekt zupelnie mnie nie zadowolil



Podsumowujac na moich rzesach Golden Rose daje swietny efekt, duzo lepszy niz Miyo. I berdziej tez podoba mi sie w nim opakowanie oraz szczoteczka;)


Mialyscie ktorys z nich? jak wasze wrazenia? 

zapraszam was serdecznie na moje rozdania na blogu i na Fb
http://chocolate-gossipgirl.blogspot.com/2013/03/konkurs-z-butik4girls.html 


http://chocolate-gossipgirl.blogspot.com/2013/03/rozdawajka-zapraszam.html


 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=418445661579486&set=a.346667128757340.81661.327490954008291&type=1&theater






jesli macie ochote zajrzyjcie tez do zakladki wymianka/sprzedaz
http://chocolate-gossipgirl.blogspot.com/p/wymiankasprzedaz.html

15 komentarzy:

  1. Mi też efekt GR się spodobał :) :) Super..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam z GR ma takie fajne mascary za te cene warto spróbować







    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten GR jest genialny *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ani jednego ani drugiego i jakoś nie planuję zakupu. Teraz poluję na żółty z Wibo, który jest na promocji w rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Golden Rose pięknie nie tylko pogrubił, ale też wydłużył rzęsy, świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie efekt z GR jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Golden Rose jest świetny, muszę koniecznie go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Golden Rose jakie wydłużenie daje. Nie spodziewałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. GR wygląda u Ciebie naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  10. GR lepiej a ja mam to Miyo i nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie ten z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miyo bardziej mi sie podoba jaki daje efekt!
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  13. tusz od GR super efekt daje :) akurat kończy mi się mój obecny więc może go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger